וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד העונג הבא

יעל לוין

24.7.2012 / 11:29

רוצה לגמור ולא ממש הולך לך? לפנייך כל הדרכים שיעזרו לך להגיע לאורגזמה המיוחלת

הדבר החמקמק הזה, שמכונה האורגזמה הנשית, הוא חידה מסתורית עתיקת יומין, וסוגיה שמעסיקה את שני המינים כנראה מאז שנשרה לנו הפרווה והפסקנו להיות קופים. בעוד שנשים מסוימות מסוגלות להגיע לסיפוק מיני בפשטות יחסית, מגירוי קצר ואף מחדירה בלבד, הרוב הגדול – כ-70 אחוז מהנשים, זקוקות להשקעה וסבלנות, תחושת ביטחון עם הפרטנר ועם גופן וגורמים רבים נוספים שרק קיומם יבטיח שיגיעו לשיא.

אך למרות שאנחנו נמצאים בעידן המידע החופשי והליברליזם (טוב, לפחות בחלקים מסוימים של העולם), שבו אין סיבה שגבר לא יידע כיצד לספק אישה, ואישה לא תדע מה דרוש לה כדי להגיע לאורגזמה, נשים רבות מדווחות על קושי רב "למצוא אותה", וכ-20 אחוז אף מדווחות שמעולם לא חוו אחת. הסיבות לכך יכולות להיות רבות, וכך גם הפיתרונות. ברוב המקרים, מדובר בהיעדר ידע, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הנה כל הדרכים שיעזרו לכן להגיע לאורגזמה, עם או בלי בן זוג.

למדי על הקשר בין המוח לדגדגן
בניגוד לאורגזמה הגברית, שהיא ברוב המקרים תלוית מגע ואינה דורשת ריכוז מיוחד, האורגזמה הנשית קשורה באופן ישיר למצבנו המנטאלי. אם את מוטרדת מדי, מרחפת מדי או אפילו עצובה מדי, סביר להניח שיהיה לך קשה יותר לגמור. ברגע שתפנימי שהסטייט אוף מיינד שבו את נמצאת יכול לסייע או לחילופין להפחית את סיכוייך להגיע לאורגזמה, תוכלי להתחיל להתאמן במציאת שקט וריכוז שיעזרו לך. אם, למשל, את מתכננת לילה לוהט עם בן הזוג שלך, דאגי לנקות את הראש קודם לכן, אם בשיחה עם חבר/ה, איש מקצוע ואפילו כתיבה. סיימי את כל המטלות שיש לך קודם לכן, כדי שלא תיזכרי בערימת הכלים שבכיור תוך כדי הסקס. נסי להירגע, למשל באמבטיית קצף ועם כוס יין, ואפילו כמה דקות של נשימות מרגיעות ומוזיקה נעימה יעזרו לך לרוקן מצברים ולהגיע למיטה במוד הנכון.

ידע הוא כוח
כשאנחנו מדברים על ידע, אנחנו בעצם מתכוונים לכך שככל שתביני כיצד המערכת הנשית שלך עובדת, כך תוכלי לשלוט בה טוב יותר. הידעת, למשל, שעבודה על שרירי רצפת האגן מגבירה את יכולתך להגיע לאורגזמה? אל תחששי לקרוא מאמרים בנושא ואפילו לצפות בסרטים אירוטיים שעוסקים באורגזמה הנשית. את מוזמנת גם לחקור את גבולות הדמיון והפנטזיות שלך ולגלות אילו מראות וצלילים מגרים אותך. פורנו הוא לא מלה גסה ואינו מיועד לגברים בלבד. עופי על כנפי המקלדת וצללי לעולם שכולו אינפורמציה סקסית ומראות נועזים, שיפתחו בפנייך עולם חדש לגמרי.

אישה עם מחשב. ShutterStock
תתחילי לחקור את עולם הפורנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התחברי לדגדגן שלך
האורגזמה הנשית הנפוצה ביותר היא אורגזמה דרך הדגדגן. היא מתרחשת בעת גירוי הדגדגן, שהוא למעשה איבר עשיר בכלי דם אשר מתמלאים בעת גירוי (לכן הוא "מתנפח") עד ההגעה לשיא. רוב הנשים מגלות את האורגזמה הזו באמצעות אוננות, ולא יודעות שגירוי הדגדגן הוא הכרחי גם בעת קיום יחסים. כדי להגיע לאורגזמה כזו, אין הכרח בחדירה (אם כי שילוב של זו בהחלט יכול להעצים את האורגזמה. למעשה, השילוב בין גירוי הדגדגן לחדירה נחשב עבור נשים רבות לשילוב האידיאלי) כך שאת יכולה להסתפק באצבעות שלך, של בן הזוג או של אביזר חיצוני כמו ויברטור או "רוקט פוקט" (צעצוע רוטט קטן בצורת ביצה, שניתן לרכוש בחנויות לאביזרי מין). אם יש לך בן זוג, נסי לגרות את הדגדגן במהלך החדירה, או לבקש מבן זוגך לעשות זאת עבורך. אם את לבדך, את מוזמנת לחקור את אופיו של הדגדגן שלך, הקצב והעוצמה המועדפים עליו, לגמרי בעצמך. בשני המקרים, ברגע שתדעי כיצד "עובד" הדגדגן שלך, תגלי שקל לך יותר לגמור, במהלך סקס או כשאת מענגת את עצמך.

מצאי את התנוחה הנכונה
אחרי שלמדת כיצד להגיע לאורגזמה באמצעות גירוי של הדגדגן, הגיע הזמן לצאת למסע בעקבות האורגזמה הנרתיקית, זו שמתרחשת בעת חדירה. לא כל הנשים מסוגלות להגיע אליה, והיא תלויה גם במבנה האנטומי שלך וביכולת לשחרר עכבות, אבל אם תהיי סבלנית מספיק, יכול להיות שתגיעי אליה. האורגזמה הנרתיקית נוצרת כאשר החדירה גורמת לגירוי עצבי שלוחץ את הרחם כלפי מטה. כדי להגיע אליה, חפשי את התנוחה שתאפשר לבן זוגך לחדור עמוק ככל האפשר (אם אין לך פרטנר, גם ויברטור הוא אופציה מעולה) – לרוב מדובר בדוגי סטייל, או כשאת את זו שנמצאת למעלה. נסי כמה תנוחות עד שתמצאי את זו שעובדת טוב יותר מכולן, ומשם נותר לך רק להמריא אל השמיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
אם אין גבר, יש ויברטור. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully