וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה במצב מעולה

מימס

23.7.2012 / 15:58

תמיד חשבתם שגרושים הם סחורה פגומה? לפניכם כל הסיבות מדוע כדאי לצאת עם כאלה שקיבלו ונתנו גט

כמעט שליש מהזוגות הנשואים בישראל מוצאים עצמם על מדרגות הרבנות בפעם השנייה – הפעם לצורכי היפרדות. אם בדור של ההורים שלנו היתה קיימת סטיגמה סביב נושא הגירושין ומי שמוצאים עצמם מפרקים את החבילה, הרי שהיום רבים מסיימים את הפרק הראשון בחייהם כשהם צעירים, לפעמים נטולי ילדים ומוכנים להמשיך בחייהם ולמצוא זוגיות חדשה.

אם מאסתם ברווקים נצחיים שעוד מחפשים את עצמם בהודו, נטולי הכנסה קבועה ונרתעים ממחויבות, זה הזמן לפנות מקום בלב לגרושים:

בלי דרמות
מי שכבר עבר את ימי הקניות המרוכזים באיקאה, שילם אגרת טלוויזיה, הוציא משכנתא ורשם את הילד למשפחתון, קצת פחות מתרגש מזה שלא ענית לטלפון או בחרת לבלות עם החברים שלך בסוף השבוע. אחרי זוגיות ארוכה, מבינים שכל אדם זכאי לנהל חיים פרטיים ששייכים רק לו, מבלי להיגרר לקנאה אינפנטילית או מרדף אחר תשומת לב. זה אומר שנהנים ביחד ומעריכים את הלבד, בלי דרמות, בלי סרטים.

ילדים זה שמחה
הרבה אנשים נרתעים מלהיכנס לקשר עם אדם שיש לו ילדים, ואכן קיומם הוא לא דבר שיש להתייחס אליו בביטול. למרות זאת, ילדים מקשר קודם הם לאו דווקא מגבילים: אדם שיש לו ילדים כנראה יהיה פחות פזיז ויפעיל שיקול דעת בכל בחירה רומנטית שיעשה, כדי לא לחשוף אותם לגחמות של הרגע. כך תמיד תדעו איפה אתם עומדים ומה היחס אליכם בקשר. לא בדיוק משחק הניחושים של חיי הרווקות, אה?

סדינים לוהטים
שקרן מי שאומר שיש סקס בחיי נישואין. כמו בכל קשר זוגי מתמשך, השגרה מתישה ואפשר להתרגל מהר מאוד למצב של אין-אונות ואין-היענות. גרושים מכירים את הוראות ההפעלה ויודעים להשתמש בכלים, אבל חשים תסכול מיני מתמשך. זה אומר שאם התמזל מזלכם להיות הפרטנרים שלהם פוסט-פרידה, צפויה לכם הרפתקה מינית סוערת שאף רווק לא יכול להתחרות בה. קרי, אם היה להם יום קשה וארוך בעבודה, הם הולכים להוציא את הקשה והארוך הזה עליכם במיטה.

אילוסטרציה. ShutterStock
צפו להרפתקה מינית סוערת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חוויה מתקנת
קשרים מתחילים, קשרים מסתיימים ומכולם לומדים להיות בני אדם ובני זוג טובים יותר. הניסיון הזוגי שצברו מרבית הגרושים לא יסולא בפז, ומשמעו שאנחנו בדרך כלל נהיה חוויה מתקנת ונקבל גרסא טובה יותר, קשובה יותר ומודעת יותר שלהם בתור בני זוג. זה גם אומר שהם עלולים ליירט כל מיני רעיונות מהפכניים שיש לנו ("מה זאת אומרת סקס בשלישייה מזיק לזוגיות?") פשוט כי הם כבר יודעים שזה לא יעבוד.

סוף דבר
הרבה מערכות יחסים נגמרות כי אנחנו חושבים על עצמנו ולא באמת מצליחים לראות את הצד השני. מערכת יחסים עם גרוש או גרושה מכריחה אותנו להסתכל על הדברים בצורה יותר כוללנית ובוגרת, בלי להתפתות לקנאה, רכושנות או אנוכיות.
בקיצור, זה לא לכולם, אבל מי שמוכן לקשר בוגר ומבין שזה מצריך גם בגרות מצידו, לבטח יצא נשכר. עזבו אתכם מכל מיני רווקים מהוססים שרק איבדו את בתוליהם. גרושים הם העתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
דרוש גרוש, ומהר! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully