וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הוא הגבר המושלם?

כרמי צדוק

19.7.2012 / 8:03

גברים רבים חושבים שהם שיא השלמות, אבל אנחנו כאן כדי לנפץ את האשליה. קבלו את כל התכונות שנשים באמת מחפשות בבני זוג.

זכרים, אתם תמיד טוענים שנשים לא יודעות מה הן רוצות, אבל האמת היא שיש לנו סל שלם של תכונות שאנחנו מחפשות בגבר. החלטנו לאסוף את כל התכונות שאנחנו דורשות שיהיה לבן הזוג שלנו, כך שלפני שאתם מתחילים איתנו בים, כדאי שתבדקו אם ניחנתם בתכונות האלו ואם יש לכם בכלל סיכוי.

לכל אחד מהפרמטרים שלנו משקל מסוים בהתאם למידת החשיבות שלו – אחוז גבוה יותר פירושו תכונה הכרחית יותר. והנה רשימת המכולת שלנו:

יפה אך לא גונב את הפוקוס- אנחנו רוצות גבר מטופח ומסוקס אבל לא יותר מדי (רצוי שלא תתלווה אלינו בכל פעם שאנחנו הולכות לטיפול פנים ושעווה ברזילאית). נשים צעירות נוטות לתת חשיבות רבה יותר למראה החיצוני ומעדיפות גבר הורס אשר יוכלו להשוויץ בו בפני החברות. נשים בוגרות יותר נוטות להתעמק בתכונות אחרות. אנחנו חייבות להישאר הצד היפה, לכן תהיה חתיך אבל לא יותר מאיתנו, ברור? המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא חמישה אחוזים.

ג'נטלמן אבל לא שוביניסט- כולנו מפנטזות על הגבר שיפתח לנו את הדלת של האוטו ויוציא לנו את הקניות מהבאגז' (כולל סידור במקרר!). מנגד, אנחנו ממש שונאות שוביניסטים, כך שאל תחשוב אפילו לשלוח אותנו לשטוף כלים, כי הסיכוי שאתה תעשה את זה המטלה הזאת, גבוהה. גבר שובניסט עם דעות פרה-היסטוריות זה 'טרן אוף' רציני. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 10 אחוז.

עשיר עשיר ועוד פעם עשיר- אתן יכולות להגיד עד מחר שהארנק של הבחור לא מעניין אתכן והאופי הוא הקובע, אבל מחקרים מוכיחים אחרת. עושר הוא בין התכונות שהכי מושכות נשים לגברים. בואו נודה, רובינו מתעניינות מאוד במצב העו"ש של הבחור. גבר עם כסף במיוחד כזה שמבזבז עליכן מזומנים רבים, הוא חלומן של נשים רבות. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 10 אחוז.

חרוץ ומפנק- אנחנו מחפשות גבר שלא יהסס לקום לעבוד בשש בבוקר אבל שיהיה לו עדיין כוח לעשות לנו מסאג' אחרי העבודה. כשאנחנו מבקשות ממך לעשות משהו, תעזוב את הכל ותעזור לנו. אנחנו גם מאוד מעריכות מישהו שיתחלק איתנו שווה בשווה (ואף יותר) במטלות הבית, יעזור בכביסה, שטיפת כלים וקניות. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 15 אחוז.

כריזמטי אבל לא יותר מאיתנו- צ'ארמריות היא תכונה נדירה. כולנו היינו רוצות לפגוש גבר כריזמטי וממגנט. מצד שני, גבר כזה נוטה למשוך הרבה תשומת לב מאנשים ובכך מתעורר האיום שנשים אחרות יתמגנטו אליו אף הן. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא שלושה אחוזים, שכן מדובר בתכונה לא שכיחה ולפעמים אף מזיקה.

רגיש ורומנטי אבל לא רכרוכי- כולנו מחפשות גבר רגיש ורומנטי, כזה שיעניק לנו זר פרחים מדי פעם, ויבצע מחוות קטנות כמו לכתוב לנו מכתב אהבה. חשוב גם שתשים לב מתי אנחנו עצובות ושנוכל לדבר איתך על דברים שמציקים לנו. כדאי מאוד שהרגישות הזו תתבטא בעיקר בתחום הרומנטי ולא תהיה מוגזמות, כי אנחנו ממש לא רוצות גבר שמפחד בסרטי אימה, או לחילופין בוכה בכל פעם שמרקו כמעט מוצא את אימו. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 15 אחוז.

מפרגן ובגדול- אצל נשים לא קיים המושג "פירגון יתר" או "לקקנות יתר", הכל הולך. אנחנו מרשות לך להחמיא לנו כל יום. תחמיא לנו על התספורת החדשה (גם אם אתה חושב שהיא גרועה), על כך שפתרנו את התשחץ במלואו, וללא שום סיבה תאמר לנו כמה אנחנו טובות וחכמות. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא שבעה אחוזים, מקסימום נקבל את הפרגון מחברות.

יוזם אבל לא שתלטן- אנחנו בעד שהגבר ייקח את המושכות מידי פעם ויוביל. אנחנו מחפשות גבר שיגיד לנו "מחר אנחנו הולכים לסרט, בשבת תכננתי לנו יום כיף וכו'. מה דעתך?". הרעיון הוא ליזום דברים ולתכנן, אבל גם לא להשתלט על הכל ולעשות מה שבא לכם בלי להתייעץ מדי פעם. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 10 אחוז.

חכם אבל לא גאון- גבר חכם במיוחד מספק הרבה עניין ואתגר למערכת היחסים. חוכמה היא לאו דווקא ידע כללי או ציונים גבוהים. ישנם גברים שיודעים כיצד להסתדר בכל סיטואציה וכיצד לפתור דברים על הצד הטוב ויותר. בינה היא תכונה חשובה אף יותר ממראה חיצוני, גבר נבון יצליח במקומות שגבר יפה נכשל בהם. גם כאן, עדיף שלא תהיה הגבר הכי חכם בעולם, וגם אם כן, אל תתנשא עלינו או תגרום לנו להרגיש לא בנוח. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 10 אחוז.

מצחיק ושנון- חוש הומור הוא תכונה סקסית לגמרי. גם כאן גבר בעל חוש הומור משובח יכול לחפות על מראה לא אסתטי או מינוס בבנק. גבר שלא יודע לשעשע ולהצחיק את הבחורה שלו, מאבד כאן נקודות זכות רבות. המידה שבה אנחנו דורשות את התכונה הזאת בגבר היא 15 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully