וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס מבראנג'לינה

חגית גינזבורג

15.7.2012 / 14:19

מבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ועד יהודה לוי ונינט טייב: קבלו את כל זוגות הסלבס שכולנו אוהבים לשנוא

קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון
הם ביחד, הם לא ביחד. הם מתחתנים, הם נפרדים. הם סיפור אהבה גדול מהחיים, הם סתם ספין תקשורתי כדי לקדם את הסרט ה-17 של "דמדומים". כבר ארבע שנים שאנחנו נאלצים לספוג את הקונספט הזה, של סטיוארט ופטינסון. מה שהתחיל כרעיון נחמד – לדמיין שניים מהכוכבים היותר אטרקטיביים על המסך הגדול, שבמקרה גם מגלמים זוג בסרטי הערפדים שלהם – עושים את זה על אמת במציאות, הפך עם הזמן למערכה מייגעת של שמועות, הכחשות, פפראצי וראיונות מביכים אצל אופרה ווינפרי. אם עד לפני שנה היינו מוכנים לכרות איבר פנימי כדי לצפות בהם בלייב מחליפים נוזלים, עכשיו כנראה שנגיד להם לזוז כי הם מסתירים את המסך.

רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
יאללה, תבחרי כבר בג'ייקוב ותעזבי אותנו בשקט. קריסטן ורוברט. צילום: getty images/GettyImages, Jason Merritt

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
נכון שזה נראה מתבקש וצפוי להיטפל לפאואר קאפל של הוליווד, ובאמת שבראנג'לינה הם בסך הכל שני שחקנים מוכשרים ואנשים טובים שהעניקו בית למחצית מיתומי העולם, אבל בחייכם. לא מספיק שכל אחד מהם הוא יפה בצורה מחפירה בפני עצמו, ולא מספיק שכל אחד מהם אוחז בקריירה הוליוודית משגשגת שמשלשלת מיליוני דולרים לחשבון הבנק שלו ומצ'פרת אותו בתהילת עולם – הם גם היו חייבים לאחד את כל השלמות הזאת לחבילה אחת? ומילא לאחד, אבל גם להעמיד צאצאים ולהשביח את הגנים המשובחים ממילא שלהם? ואם הצלחנו לבלוע את כל זה, אז הם ממשיכים לחטט לנו בפצעים ואפילו מחזיקים מעמד בזוגיות הזו שלהם, אותה הם מתעקשים לא למסד עד ש"לכל האנשים בעולם תהיה הזכות להינשא למי שהם אוהבים". איך לעזאזל אנחנו אמורים להרגיש טוב עם עצמנו כל עוד הם קיימים?

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, סאג. Frazer Harrison, GettyImages
כל כך מושלמים שזה כואב. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. צילום: getty images/GettyImages, Frazer Harrison

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי
אנחנו מאוד אוהבים זוגות חד מיניים, ובמיוחד כאלה שחוגגים את האהבה שלהם ונלחמים כדי ששאר חברי הקהילה הגאה יוכלו לעשות את אותו הדבר. בהתחלה זה היה מתוק מאוד לשמוע את אלן מדברת על בת הזוג שלה בכל הזדמנות, ואפילו לראות את פורשיה מתארחת בתוכנית שלה. זה גם היה מרגש לראות את התמונות מהחתונה שלהן, אותן הן פרסמו ברצון, וגם את הכתבות השונות בתקשורת שבהן שוחחו באריכות על חיי הזוגיות המעולים שלהן וזמן האיכות שהן חולקות בחווה המשפחתית. אבל אחרי כמה שנים של אובר דוז מהזוגיות המתקתקה שלהן, הגיע הזמן שמישהו יזכיר להן את המושג "חשיפת יתר" ואולי יעלה את האפשרות של קטטה עם איזה צלם פפראצי. אתם יודעים, בשביל האיזון.

אלן דג'נרס פורשיה דה רוסי. Chris Weeks, AP
חלאס, הבנו שאתן מאושרות בלי בולבול. אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי. צילום: getty images/AP, Chris Weeks

יונית לוי ועידו רוזנבלום
יש לנו מעט מאוד זוגות מלכותיים בישראל, והשניים האלה בהחלט נמצאים בראש הרשימה. כל אחד מהם אהוב בפני עצמו, והמחשבה על שניהם יחד מעבירה ברובנו ויבראציות של עונג וגאווה. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהזוג המלכותי שלנו, מאוד לא רוצה להיות הזוג המלכותי של המדינה, ומעדיף להסתיר את האהבה שלו ככל האפשר ולשמור אותה בין ארבע קירות, מה שדי סותר את כל הפואנטה. המלחמה שלהם בצלמים וברכילאים ומשחקי המחבואים ביום החתונה ובכלל, ועכשיו עם השמועות על ההיריון שטרם קיבלו אישור סופי. בחייאת, יונית ויעדו, אתם כמו הילדים של כולנו – תנו לנו קצת נחת ותפסיקו להיות כל כך קשים להשגה.

יונית לוי, עידו רוזנבלום. נמרוד סונדרס
מתי נקבל דיווח חדשותי על הזוגיות שלכם? יונית לוי ועידו רוזנבלום. צילום: נמרוד סונדרס/נמרוד סונדרס

יהודה לוי ונינט טייב
הנה עוד זוג כוכבים שבשום פנים ואופן לא מוכן לשתף איתנו פעולה, ולחשוב שאנחנו בסך הכל רוצים לחגוג את האהבה שלהם יחד איתם. הרי כשהם רק התחילו לצאת, הרוב המכריע התקשה להאמין שהסיפור הזה יאריך ימים יותר מתוחלת החיים של דג הזהב הממוצע, אבל הנה אנחנו, אי אילו שנים אחרי, והם עדיין יחד. כלומר, אנחנו חושבים שהם יחד, כי בפומבי הם תמיד בנפרד. יודה מגיע לפרמיירות שלו לבד, ונינט משיקה סינגלים בלי הבחור שלה לצדה (אבל תמיד מצליחה להיתקל באקס, רן דנקר). על חתונה באופק אין בכלל מה לדבר, ועם מעטה החשאיות שיש סביב הביחד שלהם, לא נתפלא אם הם כבר נשואים פלוס שלושה ילדים והם פשוט הסתירו את זה ממש טוב.

יהודה לוי, נינט טייב. ניר פקין
תגידו, יש מצב שהם בכלל לא ביחד ושנינט עדיין עם זוהר להט? יהודה לוי ונינט טייב. צילום: ניר פקין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully