וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום אמריקאי

8.7.2012 / 11:31

תמיד פינטזתם על רומן עם אמריקאית? מסתבר שהנשים בארצו של הדוד סם, מעדיפות את הגברים יהודים, נימולים וכשרים למהדרין. אחריי ללוס אנג'לס

כולנו נהננו לצחוק על חשבונם של האמריקאים במערכוני "תגלית" של "ארץ נהדרת". למרות הקלישאות המטופשות במערכונים האלה, יש קלישאה אחת נכונה לגבי בחורות אמריקאיות מבית יהודי: כל חלומן הוא למצוא שידוך כשר מארץ הקודש. לא רק אותן רווקות שמגיעות לביקור מורשת על אדמת ישראל, ועל הדרך מצטיידות בחכה לדוג חתן ישראלי ראוי, אלא גם אמריקאיות יהודיות שכמעט ולא יוצאות מגבולות היבשת חולמות על צבר שיישא אותן לאישה.

ברחבי ארה"ב ישנם הרבה ארגונים גדולים וקטנים היוזמים מפגשי פנויים פנויות, ולא רק בשיחת הברזייה של אחרי בית הכנסת בשבת. ואלה לא אותן אמהות נודניקיות שמתאמות איך ישדכו את הבת היפה והחסודה שלהן יחד עם הבן הטוב שעשה בר מצווה ואפילו יודע להגיד ח' בלי שזה ישמע מוזר. חבר'ה צעירים רבים בארה"ב מגיעים מיוזמתם למפגשים יזומים שכאלה, כשלרוב הציד אחר החתן הנימול הוא דרך אתרי ההיכרויות השונים בהם המנויים יהודים כולם.

"הגברים הישראלים אמינים"

מטעמי מחקר עיתונאי בלבד (תירוץ משכנע שהמצאתי כדי לשמור על פאסון) הצטרפתי גם אני בעוונותיי לאתר ההיכרות ג'יידייט מעיר מגורי לוס אנג'לס. אחת הבנות היותר מעניינות שהכרתי הייתה ברידג'ט, הכי שם של שיקסע, אבל יהודיה טובה לכל דבר. היא מורה של כיתות א' ו-ב' בבית ספר יהודי פרטי נחשב בבברלי הילס שבאופן מוצהר מחפשת חתן יהודי. "אני מורה ולכן אני לא נפגשת בקלות", היא מצהירה בתחילת השיחה, "אבל אני מאוד שמחה להכיר בחור נחמד מישראל". להלן היתרון – עזבו אתכם מיהודי, ישראלי זה השדרוג המושלם לחבילה.

ייבוא אישי של דם ישראלי תחת חופה וקידושין בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות זה שיא האופטימליות. "הגברים הישראלים מאוד אמינים, אתם עם שנאמן אחד לשני וזה מעורר הערכה", אומרת ברידג'ט. מעבר לזה, גם המילה צה"ל גורמת לבחורות להחסיר פעימה, אפילו אם כולה היית שק"מיסט שעסוק בלהוציא גימלים. עצם זה שלא רק גדלת בארץ המובטחת, אלא גם נרתמת להגן עליה (גם אם כג'ובניק שמוכר ופלים וקולה), המניה אצל היהודיות האמריקאיות שווה יותר. רק מציגים תעודת חוגר ואתה כבר מדליק אותן.

מתות על החספוס המזרח תיכוני

צעירה אחרת אותה הכרתי בשם אלי, התייחסה למשיכה הפיזית שמתלווה למוצר המדף של גבריות ישראלית. מתברר כי הבנות מאסו בגברים האמריקאים, שנפלו מפס ייצור אחיד ומשעמם, ודווקא החספוס של המזרח התיכון עם הלוק האקזוטי ותליון מגן דוד על הצוואר עושה להן את זה הרבה יותר. "גדלתי בבית יהודי במידה, אני לא שומרת כשרות, אבל כן מציינת עם המשפחה את כל החגים ורוצה לבקר באיזשהו שלב בישראל", מספרת אלי, "אין מה לעשות, הגברים אצלכם באמת יותר סקסיים, זה לא שאין פה בחורים שנראים טוב ובאיכות, אבל מישהו שגדל בישראל זה ערך מוסף, הוא חי את הדבר שעליו אנחנו רק שומעים וזה בהחלט יותר מרתק ואני מודה שקל יותר להתאהב בדמות הגיבור הזר".

ואיך זה מרגיש מהצד השני? בתור גבר ישראלי יהודי שחי בחברה האמריקאית, אני יכול לומר שהאופי של הבנות האמריקאיות הוא יותר זורם ופחות מחושב. לא שהבחורות בארה"ב זולות או לא מתפשרות, אלא הן פשוט הרבה יותר פתוחות. הן לא נרתעות מיידית כשמתחילים איתן בבר או מעקמות פרצוף בשיחה יותר ישירה ובוטה. הן בלי מסכות, עם הרבה פחות משחקים ולכן לא פעם הן המכשול האמיתי של יהודיות שמחפשות לתפוס גברים ישראלים שמגיעים לאמריקה. מי יודע, אולי בית המקדש השלישי ייחרב בגלל הגויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully