וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה, סקס

30.7.2014 / 8:15

רעשים מהאזורים האינטימיים, שיער מיותר ואיבר מין גדול מדיי- כל הדברים שנשים חוששות מהם במהלך הסקס

אל תוך הרגעים הקסומים הללו, בהם הגוף אמור להשתחרר מכל העכבות, להסיר מעליו כל קליפת בד מיותרת ולהתמסר אל עונג אחד ארוך וצרוף, נכנסים לעיתים לא מעט פחדים שמקשים על נשים רבות ליהנות מקיום יחסי המין, מהקרבה, מהאינטימיות ועלולים להוביל אותן בסופו של דבר למצב של תסכול, מבוכה גדולה, ואפילו הימנעות מסקס. על אותם פחדים וחששות, שלא זוכים בדרך כלל להתייחסות הראויה להם, אנחנו רוצים היום לדבר. זה הזמן לצעוק בקול רם את מה שבדרך כלל לא זוכה להישמע אפילו לא בלחש. ותודה לכל הנשים האמיצות שלנו, שפתחו את הלב ונתנו גז במקום שכולנו שמים ברקס.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

רעשים מחשידים
בחיים האמיתיים קורה לפעמים שבזמן הסקס שלנו, נשמעים מאזורים אינטימיים כאלה ואחרים, רעשים שמזכירים באופן מחשיד קולות שבדרך כלל בוקעים מן האסלה. רעשים כאלה יכולים להישמע בזמן סקס אנאלי (ששם אנחנו מקווים שאתם מבינים למה זה קורה), ובסקס וגינאלי רגיל, כתוצאה משחרור אויר מהנרתיק בעת חדירה אליו. נשים רבות נלחצות ומובכות מאוד מהסיטואציה הזו, ולמען האמת אין כל כך על מה. כל גבר אמור להבין ש"תקלות רעש" כאלו יכולות לקרות וזה טבעי ונורמאלי. ישנן כמה דרכים להתמודד עם המצב כשהוא מביך אותך. כבר שמענו על זוגות שצוחקים על זה, על זוגות שמתעלמים מזה לחלוטין, ואפילו על זוגות שמתחרמנים מזה. אנחנו משאירים בידכן את ההחלטה באיזה מסלול לבחור.

שיעור באזור אסור
שיער אצל נשים. הדבר נתפס כדבר כל כך דוחה ומרתיע, שאפילו בפרסומות להסרתו הוא אף פעם לא מופיע. "טוב, חושך עכשיו.. הוא לא ישים לב", "אז אני לא ארים את הידיים!", ו"למה, אלוהים, למה על הבטן אבל!!" הם בוודאי רק חלק קטן ממשפטים שעולים במוחן של לא מעט נשים במהלך חייהן בהקשר של שיער לא רצוי על גופן. הפחד שהוא לא יאהב את התחושה הדוקרת שמגיעה שעתיים אחרי גילוח האזור, או שהוא יבחין בשיער שלא הספקתן למרוט, הוא פחד שמלווה כמעט כל אישה במצב אינטימי. אנחנו, כגברים חובבי אסטטיקה, לא חושבים שצריך לרצוץ כל יומיים אל סכין הגילוח, וסבורים שבמקומות מסוימים אינטימיים, שיער אפילו יכול לגוון את חיי המין ולהעניק לו טעם וריח אחרים. אז לפני שאתן מחליטות לעשות מקלחת לייזר ולהוריד שיער מכל מקום אפשרי, תחשבו שוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
רק שלא ישים לב שלא עשיתי רגליים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ריח ולא של פרח
ריח גוף והפרשות הם לדעתנו נושאים שמעסיקים יותר נשים מאשר גברים. כולנו יודעים שזיעה יכולה להראות מיליון דולר בסרט פורנוגראפי, אבל במבחן המציאות עשויה להרגיש ולהריח יותר כמו עשרים אגורות. וזה עוד לפני שדיברנו על ההפרשות הוגינאליות שנוצרות בזמן משגל. ריח של מחלקת בישום בדיוטי פרי זה לא, אבל גם כאן אנחנו בטוחים שאין סיבה לפחד המשתק שנשים חוות בעניין. מקורו של הריח הוא בטבע, אז השתמשו בו נקבות בכדי למשוך אליהן זכרים. נשמע קצת מוזר, אה? זאת המציאות. אם אתן לא אוהבות ריחות מסוימים בגופכן, ישנן הרבה דרכים להתגבר עליהם ולנטרלם. לפני שאתן עושות זאת, תהיו בטוחות שזה אכן מפריע לפרטנר שלכן. לפעמים זה סתם נדמה לכן.

השוואות
לנשים יש נטייה להפוך את האקסית של בן זוגן לחתולת מין חסרת עכבות. זה קורה בראש שלהן. שם הן מדמיינות אותה כמישהי שמוצאת הנאה בדברים הכי לא נוחים והכי לא נעימים שיש. סוג של כוכבת פורנו שהייתה לבן זוגן שעכשיו צריך להתמודד עם סתם אישה שרק שוכבת על הגב תשעים אחוז מהזמן ובעשרה הנותרים עושה טובה שהיא מעניקה מין אוראלי. השוואה בין בני אדם, בכל נושא, היא אף פעם לא נכונה, ותמיד מובילה לתחושות קשות ומסתכלות. אנחנו שמחים לבשר לך שרוב הסיכויים שבן זוגך נאלץ להתמודד עם אישה רגילה, שיש לה יתרונות וחסרונות בדיוק כמוך. אל תפחדי ממה שאת לא יכולה לתת או להיות. מוטב שתתמקדי באיך לגוון את הסקס, איך להפוך אותו למעניין יותר ופתוח יותר במסגרת יכולותייך הפיזיות והנפשיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אולי האקסית שלו הייתה יותר סקסית ממני? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הגודל כן קובע
קובע את מידת הפחד. בניגוד לסברה הרווחת, נשים לא ממש מתלהבות מאיבר מין בגודל מגדל עזריאלי העגול, ואפילו קצת (הרבה) חוששות מאחד כזה שמתהדר בסנטימטרים רבים וארוכים. בשיחות רבות שניהלנו עם נשים, הודגשה הרתיעה מהאיבר החורג מהגודל השכיח, וזאת בשל החשש ההגיוני מהכאבים שעלולים להיווצר בזמן החדירה. גודל איבר המין הממוצע של גבר ישראלי נע בין שניים עשר לחמישה עשר סנטימטרים. אם את מבחינה בכלי נשק אנושי שחורג בהרבה מטווח הגדלים שציינו כאן, אנחנו ממליצים לך לנסות בכל זאת. בעדינות, בדרישה לרגישות, ותוך שימוש בחומרי סיכוך מתאימים. אם יהיה לך לא נעים, תמיד תוכלי להפסיק את החגיגה החד צדדית.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully