וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום כחול

ירון רוולסצ'י

24.6.2013 / 8:03

חלמתם שאתם בוגדים בבני הזוג, עושים סקס בפומבי או שוכבים עם סלב? בואו לגלות מה המשמעות של החלומות הארוטיים שלכם

אחד הנושאים שמעסיקים את המין האנושי מאז ומעולם הוא ללא ספק נושא החלומות - זה קורה לכל אחד ואחת, לפעמים פעם בשבוע ולעיתים פעם בחודש, לכאן או לכאן, חלומות הם ללא ספק אחד החלקים הכי מעניינים ומסקרנים בחיים של כולנו.

בתחילת המאה שעברה, היה זה זיגמונד פרויד, אבי תורת הפסיכואנליזה, אשר קבע שיש קשר ישיר בין החלומות שלנו לעניין המין בחיינו. למרות המתנגדים הרבים שקמו לו בזמנו, פרויד נשאר בשלו, ביסס את הטענה שלו על העניין הפיזיולוגי, וטען שבכל חלום הגוף האנושי מייצר את אותם סימפטומים שקיימים בזמן עוררות מינית או קיום יחסי מין. וכך, לאורך כל השנים שעברו מאז הבשורה על פי זיגמונד, קמו להם לא מעט פסיכולוגים שמצאו פירושים מעניינים במיוחד לסוגי החלומות הארוטיים שמשתוללים לנו במוח בזמן שינה עמוקה. אז כדי למנוע מכם בקרים מבולבלים ומלאי סימני שאלה על ליל החלומות שעבר עליכם, ליקטנו לכם את מיטב פירושי החלומות שצבעו לכם את הלילה בכחול.

בגידה: אחד החלומות הארוטיים שעלול להופיע בזמן שאתם בתוך מערכת יחסים, הוא החלום שבו אתם בוגדים בבן או בת הזוג שלכם. חלומות על בגידה, כך מסתבר, מגיעים לרוב בסמיכות לאירועים משמעותיים בזוגיות. זה יכול להיות מעבר למגורים משותפים או החלטה למסד את הקשר בצורה רשמית - חששות טבעיים ולעיתים חוסר נוחות לקראת השינוי הגדול בזוגיות באים לידי ביטוי בחלומות והם אינם מבטאים חרטות, אלא רק חששות טבעיים מהעתיד הצפוי.

בגידה של בן הזוג: אין דרך להימנע מכך שגם חלומות בהם הפרטנר הוא זה שבוחר לחגוג מהצד הם חלק מסדרת החלומות הארוטיים שמלווים אותנו. במקרה הזה מתברר שאותו חלום מעיד על איזשהו חסך רגשי שקיים בכם - ייתכן ואתם מרגישים שהפרטנר שלכם לא משקיע מספיק בזוגיות או לחילופין מתייחס לקשר בפחות רצינות מכם. בכל מקרה, חלום מסוג זה הוא בהחלט סיבה מספיק טובה לעשות בדק בית קליל לזוגיות.

בגידה. ShutterStock
זה לא מה שאת חושבת. זה רק חלום! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס בפומבי: אחד החלומות הכי פופולאריים בילדות של כולנו, היה זה בו אתם מוצאים את עצמכם עירומים באמצע רחוב מלא אדם. ככל שעברו השנים, את מקום החלום המיתולוגי מחליפים לעיתים חלומות על קיום יחסי מין בפומבי - חלום מסוג זה בא לסמן לכם על חוסר בטחון כלפי הסביבה - האם אתם מרגישים שמישהו מרכל עליכם? מדבר עליכם ועל על הזוגיות שלכם? במידה והתחושה שלכם בעת החלום היא בעיקר של אי נוחות על כך שצופים בכם, אז הרי לכם הסיבה לאותו ליל חלומות פומביים.

סוס חלומות: הסעיף הזה, מה לעשות, מתייחס בעיקר לנשים - אם יצא לכן לחלום על סוסים ודהירה, אז כדאי שתדעו שמדובר בתת המודע שמחליט לקשר אתכן אל הצד הפרוע שלכן - חלום על דהירה מסמל שחרור, חיות ושליטה מינית. הקצב ומהירות הדהירה שדומים לפעולת האקט המיני הם בעצם סוג של חיקוי לתחושת השליטה שלכן בזירת הסדינים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
חלמת שאת רוכבת על סוס? את שולטת בין הסדינים. דיו! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לעוף גבוה: חלומות בהם אתם מוצאים את עצמכם פתאום הופכים לציפור חסרת גבולות שמתעופפת לה בשמיים, מגיעים לרוב אחרי אקט מיני מוצלח במיוחד. התרוממות רוחנית שבאה לידי ביטוי בחלומות דמיוניים על תעופה אנושית היא בעצם חגיגה של תת המודע שלכם אחרי ערב (או בוקר) של סקס משובח במיוחד.

סקס עם סלבריטי: כל מי שחווה חלום שכולל בתוכו אקט עם אדם מפורסם בטח מכיר את רגע ההתעוררות המדכא המבשר על סיום הפנטזיה הבלתי מושגת. מסתבר שגם לחלום מיני עם אדם מוכר יש פירוש הגיוני - חלומות מסוג זה מופיעים בדרך כלל אצל אנשים פעילים מינית מטבעם, שבדיוק חווים תקופה "יבשה" . במקרה הזה, תת ההכרה רומז לכם שאתם לחלוטין מוכנים לפעילות והפרטנר המפורסם שמופיע בחלומכם הוא הדחף שלכם להביא את כל עניין הפעילות הפיזית והמינית אל קדמת הבמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלמת שאת שוכבת עם ראיין גוסטלינג? מותק, את צריכה לעשות סקס דחוף! צילום: imdb/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully