וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואל אישך תשוקתך

כרמי צדוק

19.6.2012 / 11:10

השגרה חונקת, הסקס משמים והפרפרים בבטן כבר מזמן התעופפו להם? כנראה שאתם נמצאים בזוגיות ארוכה. כדי להחזיר לחיים את מערכת היחסים שלכם, קבלו את כל הטיפים להגברת התשוקה

זוגיות ארוכה מלווה ביתרונות רבים: יש לכם יציבות וביטחון בקשר, אין לכם חששות מהפתעות לא נעימות, ואתם מרגישים כל כך בנוח, שאין לכם שום בעיה להפליץ במיטה. יחד עם זאת, זוגיות ארוכה עלולה להוביל בקלות לשגרה משעממת, לבגידות ואף לפרידה. כיצד ניתן להגביר את התשוקה בקרב זוגות המנהלים מערכת יחסים ארוכה, ולהצית את האש מחדש? במיוחד עבורכם, תפוסים ותפוסות, ריכזנו טיפים שימושיים שיכסחו לשגרה את הצורה ויכניסו הרבה פלפל לחיים הזוגיים שלכם.

תחביבים ישנים – זוכרים שפעם היו לכם תחביבים משותפים כמו ספורט, בישול ונגינה? מעולה! זה הזמן להחזיר אותם לחיים. אם לדוגמה בחודשים הראשונים של הקשר שלכם הייתם נוהגים לבשל כל שבוע מתכון חדש, עשו זאת שוב. החליטו שפעם בשבוע-שבועיים אתם נכנסים למטבח ומבשלים ארוחה רומנטית (כן, גבר. זה כולל עיצוב שולחן חגיגי ונרות ריחניים!). המטרה היא שתעשו פעילויות שבעבר אהבתם לעשות ביחד כאשר הייתם בשיא ההתאהבות שלכם.

סקס – במערכת יחסים ארוכה לא תמיד יש חשק לקיים יחסי מין. שניכם כבר זוכרים את כל התנוחות הקבועות שלכם בעל פה (רמז: אין הרבה כאלה) ובאופן כללי מעדיפים לעשות פעילויות אחרות (בעיקר שינה ואכילה) על פני סקס. הגיע הזמן לאזור אומץ ולהיכנס ביחד לחנות הסקס הקרובה. לא חייבים לקנות אביזרים ענקיים כמו ויברטורים ושאר הרוטטים, אפשר גם להסתפק בתחתונים אכילים או ספר סקס. אגב, זוכרים שבתחילת הקשר הייתם נוהגים לקיים יחסי מין במקומות שונים ולא רק במיטה? מצוין. הכינו רשימה משותפת של מקומות חדשים וקדימה לעבודה...

חופשות משותפות – צאו לחופשה רומנטית, רק שניכם. לא חסרות אופציות לטיולים המתאימות לזוגות, החל מחופשה ספונטנית בצימר מפנק ועד לסוף שבוע בחו"ל. חופשה משותפת מאפשרת לכם לנקות קצת את הראש, להתרכז זה בזו ובעיקר להצית את הרומנטיקה מחדש. חופשה היא גם טיימינג מצוין לתרגל את ההמלצות מהסעיף הקודם (מי אמר סקס בשירותים של המטוס ולא קיבל?).

אילוסטרציה. ShutterStock
תנו למציל בים משהו להסתכל עליו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פרגון הדדי – פעמים רבות אנו שוכחים או בוחרים במודע שלא לפרגן לבני זוג. בכל מערכת יחסים חובה לומר לפחות מילה טובה אחת ביום. הנה כמה דוגמאות: אם למשל בן הזוג הרכיב ארון חדש או תיקן סתימה בשירותים תאמרו לו משפטים כמו "ווואו איזה תותח אתה, יצא ממש טוב!", אם הבחור רכש קופון אטרקטיבי באינטרנט- "עשית בחירה מעולה, אין עליך", אם הגברת תיקנה את המחשב תגיד לה: "את מלכה, אפילו אני לא הייתי מצליח" (כן, גם אם אתה לא באמת מאמין בזה. תפרגן!). מחמאות כדוגמת אלה מחזקים את הקשר ובעיקר נותנים תחושה טובה לשניכם.

הליכה משותפת – תקשורת טובה היא המפתח לזוגיות ארוכה ומאושרת. פעם בשבוע החליטו שאתם מפנים לעצמכם שעה ללא פלאפונים/מחשבים/כל אביזר טכנולוגי מיותר אחר. צאו לפארק או לחוף הים ופשוט דברו זה עם זו. בעידן שלנו אנשים מחוברים תמיד למכשירים וכמעט ולא מדברים ממושכות ללא הפרעה של שיחת טלפון או אסמס. אמצו את המנהג הזה באופן קבוע ואל תוותרו עליו.

צחוק – אחד הדברים החשובים ביותר בזוגיות הוא ההומור. אין כמו צחוק מתגלגל וחיוכים שנזרקים לכל עבר. הפתיעו את בן הזוג בכרטיסים למופע סטנד אפ של הקומיקאי האהוב עליו. אופציה אחרת ומגניבה אף יותר, היא לארגן ערב סטנד אפ אישי שלכם בו אתם הסטנדאפיסטים. כל מה שצריך לעשות זה לערוך שיטוט קל באינטרנט ולמצוא כל מיני בדיחות, לשנן אותן מעט ופשוט להתחיל להצחיק את בני הזוג עד דמעות.

הדברים הקטנים – אם עד כה נהגתם להביא מתנות בעיקר בימי הולדת, חגיגות השנה וחגים, מעכשיו הוסיפו מתנות קטנות בין לבין. אל תחכו לאירוע מסוים בשביל להעניק מתנה לבני הזוג. לקמצנים שבינכם: אתם לא חייבים להתפרע ולקנות מתנות יקרות. מספיק שמדי פעם תפתיעו בשוקולד טוב, פרח מהגינה, עט איכותי וכו'. המטרה היא שבני הזוג יתרגשו וירגישו שחשבתם עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully