וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שתכבוש אותו

תמר מלין, צילום לוק בטר

22.10.2014 / 9:34

תמונת פרופיל מוצלחת היא המפתח שלכם למציאת אהבה באינטרנט. קבלו את כל הטיפים איך להצטלם בצורה הטובה ביותר

כשאנחנו, רווקים או גרושים, מחפשים קשר רציני באתר היכרויות, אנו מרגישים לעיתים שהתמונה שלנו אינה משקפת אותנו במיטבנו, דבר הגורם לחוסר פניות ולאכזבה.
תמונות מחמיאות משפרות משמעותית את הסיכויים למציאת בני זוג ולכן יש לתת להן דגש גדול. לפני שאתם מצטלמים, חישבו מה אתם רוצים לשדר בתמונה ואיך הבחירות שלכם תורמות ומקרבות אתכם לדייט,.לכל דבר יש השפעה על איך שהצד השני יתרשם מאישיותכם ואם התמונה תסקרן לקרוא את מה שכתבתם על עצמכם בכרטיס. לפניכם כל הטיפים לתמונת פרופיל מוצלחת:

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
ההתחלה תלויה בתמונה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הפנים שלכם
תנו מקום בתמונה לפנים שלכם, אל תציגו תמונה עם כובע או משקפי שמש המסתירים אתכם. בני זוג פוטנציאליים רוצים לראות אתכם. תמונת פורטרט בה לא רואים את הפנים שלכם לא תזכה אתכם בתשומת לב. כמו גם תמונה של כל הגוף שלכם מרחוק, או תמונה עם פרצוף מצחיק - אינן מתאימות כתמונת פרופיל באתר היכרויות.

מרגישים שאתם לא פוטוגניים?
כדי שתצאו פוטוגניים בתמונה, נדרשים תנאים בסיסיים כמו תאורה נכונה, מצלמה מקצועית, בחירת זווית המחמיאה לכם, נינוחות מול המצלמה, כשאלו יתקיימו – תצאו פוטוגניים!

תמונה עדכנית
הציגו תמונה מהחודשים האחרונים, כפי שאתם נראים כיום, למניעת הפתעות בדייט הראשון, אף אחד לא רוצה שיתאכזבו כשיראו אותו במציאות.

מקום הצילום
אם החלטתם לצלם את עצמכם מול מראה, צאו מהמעלית / מהשירותים / מחדר האמבטיה ובחרו מקום הולם יותר. הסביבה שאתם בוחרים משפיעה על האווירה והאופן בו יתרשמו מכם בתמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההבדל בין תמונה חובבנית לתמונה מקצועית. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירת מצלמה
צילום תמונה במצלמה מקצועית, לא במחשב או במכשיר סלולרי (שאינו עושה חסד עם אף אחד) תשפר פלאים את חזותכם ותעזור לכם לקבל את התוצאה המחמיאה ביותר, במידה ואין לכם או לחבריכם מצלמה כזו, היעזרו בצלם מקצועי.

הציגו כמה תמונות שלכם
אנשים הצופים בכם באתר היכרויות רוצים לראות יותר מתמונה אחת שלכם, כל תמונה משקפת אתכם מעט אחרת, ותמונות נוספות יעבדו לטובתכם במקרה הזה, כמובן שבתנאי שהן מחמיאות לכם. אך אין צורך להגזים בכמות, אף אחד לא מצפה לראות את היסטוריית החיים שלכם.

מה ללבוש לצילומים?
רווקים או גרושים, אם אתם מחפשים קשר רציני, חשוב להתלבש בסגנון המתאים, בלבוש מלא, שאינו חשוף מידי, או סקסי מידי, לא בבגד ים, גם אם גופכם חטוב ושרירי, והתמקדו בפנים. אני ממליצה לבחור בגדים בסגנון שהייתם לובשים לדייטים ראשונים, לבוש אופנתי המחמיא לגזרת גופכם ולגוון עורכם, לא מהודר מידי ושלא יראה כזה שהשקעתם בו המון זמן ומחשבה. הימנעו מבגדים עם טקסטורות והעדיפו גוונים אחידים, שאינם מבריקים למניעת החזר אור. צבע מאוד משפיע על התמונה ולכן כדאי לבחור בגד בצבעים המחמיאים לכם. הציצו במראה ובדקו אילו צבעים הולמים אתכם במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשוב להקפיד על תאורה מתאימה. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדים שלכם
להורים מבינכם, תמונה עם הילדים שלכם, גם אם אתם הורים הגאים בילדיכם, אינה מתאימה כתמונת פרופיל, מאחר והיא עלולה להשאיר רושם שאולי אין לכם זמן לבני זוג.

כדאי לחייך בצילומים?
כן, חייכו! רוב בני הזוג הפוטנציאליים ימשכו לאנשים שמחים, מאושרים, המשדרים הנאה מהחיים, נסו לחשוב לאיזו הבעת פנים אתם נמשכים כשאתם צופים בתמונות של בני זוג פוטנציאליים. את המראה הקשוח, הכועס, השאירו למטרות עסקים. חשוב שהחיוך יהיה אמיתי ומאושר.

מהי התאורה המתאימה?
תאורה טבעית, כלומר צילום בחוץ באור יום, בצל, מומלצת מאחר והיא נותנת אור רך ומחמיא, בתוספת של פלאש חלש, תקבלו את התוצאה המושלמת.

תמונות אומנותיות
אל תנסו להיות אומנותיים בתמונה באתר היכרויות. הסתכלו למצלמה, כך שניתן יהיה לראות אתכם באופן ברור. זה אינו המקום לתת ביטוי אומנותי על חשבונכם.

לאתר "לוק בטר" לחצו כאן

הנחה מיוחדת למנויי JDate על צילום תמונת פרופיל לאתר

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרו זווית מחמיאה. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully