וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעויות שאת חייבת להפסיק לעשות

עכשיו כשהחגים נגמרו הגיע הזמן לעמוד בהחלטות וללמוד מטעויות. הנה כל השגיאות שאת חייבת להימנע מהן בדרך למציאת אהבה

תמיד כשמגיע ראש השנה כולנו מבטיחות לעצמנו שלל הבטחות. השנה נחזור לעשות כושר, נפסיק לעשן, נהיה קשובות יותר לעצמנו ובעיקר – נמצא זוגיות חדשה, מפרה ומפרגנת באמת. אבל אז, החגיגה נגמרת וכל מה שאנחנו נשארות איתו, הם כמה קילוגרמים עודפים שמכבידים לנו על המוטיבציה וצד ריק במיטה, שממש בא לנו שמישהו יבוא לחמם. עכשיו כשהחגים כבר מאחורינו, הגיע הזמן לעמוד בהבטחות. אספנו עבורך חמש טעויות שאת חייבת להפסיק לעשות, כדי שבשנה הקרובה תישני כפיות כל לילה.

תני לי יד, תני לי מקום
הבחור שלך יכול להיות איש אשכולות מהמם, שבבוקר עובד בתחנת חקר החלל ובזמנו הפנוי הוא מג'נגל בין לימודי קונדיטוריה לצפייה בסרטי היצ'קוק – אבל זה לא אומר שמעכשיו את צריכה לסלול לו את שביל החלב ולהפתיע אותו בערב רומנטי עם פרופיטרולים שהכנת תוך כדי צפייה ב"פסיכו".
להיבלע בעולם שלו יכול להיראות לפעמים כמו גורם מקרב, אבל זכרי שאף אחד לא מחפש יס-וומן בקשר, ואם הוא כן – אז את פשוט לא צריכה להיות שם.

קח אותו לאט את הזמן
היי, רוצה לקפוץ אליי היום? בא לך בירה מחר? ערה? אם בדרך כלל את עונה "כן" על כל השאלות האלה, יוסטון, יש לנו פה בעיה.
בהתחלה של קשר, ההתלהבות שלנו בשיאה ובא לנו לבלות כל רגע נתון עם הבחור שגורם לנו לחייך כמו מטומטמות. עם זאת, לפעמים אנחנו שמות לב שהבחור שלנו, דווקא לא כזה לחוץ לפגוש אותנו או שחלילה – יש לו תכניות אחרות. זה כמובן מעצבן אותנו מאד, אבל אנחנו מבליגות ומבינות שאם אנחנו רוצות לבלות איתו – אנחנו צריכות לבוא לקראתו. אז בקטנה שביטלנו את התור אצל הקוסמטיקאית ומה קרה, פעם אחת גם אחותך יכולה להוריד את בונו לטיול, ומה כבר י-ק-ר-ה אם תבריזי לחברה הכי טובה שלך? העיקר שבסוף יסתדר ותפגשו. לשעתיים גג.
אחותנו, רק את יכולה לגרום לו להעריך את הזמן שלך. הוא רוצה להפגש? שיקבע איתך מראש. לא מסתדר לך באותו יום? תקבעו לפעם אחרת. כמה פשוט, ככה יעשה פלאים לקשר שלכם. מילה שלנו.

זוג במכונית. ShutterStock
צאו מתי שמתאים לשניכם ולא רק לו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הארטברייק הוטל
אנחנו יודעים. את מתה לדעת למה הם נפרדו, אם היא הייתה שמנה ואם הוא נהנה איתה במיטה (כי ברור שאיתך יותר?!). אבל זכרי דבר אחד – דיבורים על האקסית יכולים לפתוח תיבת פנדורה שלא יהיה לך שום מושג איך לסגור. אז אם את לא רוצה לעורר אצלו זכרונות ישנים או לנגב לו את הדמעות כשהוא יספר לך איזו כלבה חסרת רגישות היא הייתה כשהיא העיפה אותו מהבית, יום אחרי שהם חגגו שלושה חודשים וחצי – נסי להמנע מנושא האקסים בפגישות הראשונות. וכן, זה תקף גם לגבי האקסים שלך.

הצלצול הגואל
אז הוא לא התקשר היום. בטח היה ממש עמוס בעבודה. והוא לא שלח "לילה טוב", בטח הוא נרדם, המסכן. והוא הבריז לך אתמול, בפעם השנייה השבוע, מבלי להודיע – אבל זה כי בטח נגמרה לו הסוללה בטלפון והוא נתקע באי בודד בלי שום יכולת ליצור קשר עם העולם החיצון. את חייבת לבדוק אם הוא בסדר!!! ומתקשרת בעצמך.
חמודה, אם הבחור בעניין שלך, הוא יגרום לך להרגיש ככה ולא ישאיר אותך באוויר עם עם שאלות וסרטים. אם הוא לא יוצר קשר, כנראה שאת לא בדיוק הדבר שהוא חושב עליו כל היום, אז תביני את הרמז, תפסיקי לתרץ בשבילו ותשקלי אם זה שווה את אכילת הראש שלך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
נו, למה הוא לא מתקשר?! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשהוא אומר לא, למה הוא מתכוון?
רגע, אז כשהוא אומר שהוא לא מחפש משהו רציני, אולי הוא סתם מבולבל? ומה היה הקטע שהוא לא הכין לי קפה בבוקר? אולי הוא רוצה לחתוך?
אז בואי נפשט לך את זה – אם הוא אומר שהוא לא מחפש משהו רציני, הוא לא מחפש משהו רציני. ואם הוא לא הכין לך קפה בבוקר, אז הוא כנראה מיהר לעבודה כי קמתם מאוחר. אם את רוצה שהקשר הזה יעבוד, את חייבת להתחיל לקבל דברים פשוטם כמשמעם ולהפסיק לנתח כל דבר שהוא אומר, או עושה. כמובן שזה לא אומר שאת צריכה לעצום עיניים ולהתעלם מסימני אזהרה, אבל לרוב, הם באמת פשוטים כמו שהם טוענים שהם. אז פשוט תנסי להקשיב לו, אבל קודם כל – לעצמך.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תסבכי את העניינים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully