וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטר שיסדר לכם אהבה

2.2.2014 / 8:27

אם אתם לבד, אולי כדאי לנסות ולפנות למירוסלב (סלבה) פרוימוביץ, מאסטר תטא הילינג. על ידי שחרור עכבות ועבודה על התת מודע, המאסטר טוען שיצליח לגרום לכולנו להגיע לאושר

ניסיתם הכל אבל אתם עדיין ישנים באלכסון? מירוסלב (סלבה) פרוימוביץ, מאסטר תטא הילינג למציאת אהבה וזוגיות, בטוח שבידיו נמצא פתרון הקסם שיהפוך אתכם מאנשים חסרי ביטחון ששומעים כל הזמן "לא", לבני אדם שמחים שזוכים לחוות זוגיות טובה ומאושרת. בטיפוליו הוא מציע לשחרר אתכם מתפיסות עולם מעכבות, לטפל בתת מודע הסורר שלכם (שלטענתו שולט על תשעים אחוז מהמוח שלכם) ובסופו של דבר לקדם אתכם אל חלום האהבה המלבלבת והפורחת. נשמע תהליך ארוך ולא פשוט בכלל? אם יש לכם אמונה ורצון, לדבריו, זה יכול לקרות מהר מאוד. לקרוא ולהשתדל להאמין.

"תטא הילינג הינה שיטת ריפוי שהומצאה על ידי ואינה סטייבל, אישה שריפאה את עצמה מסרטן באמצעות השיטה, ומבוססת על התחברות לאנרגיית כל הקיים." אומר סלבה. "בטיפול אנחנו משתמשים בכוח המחשבה כדי לרפא ולשנות. החיבור לאנרגיה מתאפשר בזכות גלי מוח תטא, כאשר המוח נמצא במצב חלימה. בתטא הילינג אנחנו לומדים להיות בגל תטא בערות מוחלטת. דבר נוסף חשוב הוא הטיפול בתת המודע, שזוכר הכל. דפוסים ואמונות שלמדנו בעבר מאוד משפיעים על המציאות שלנו היום. הימצאות בגלי מוח תטא מאפשרת לזהות דפוסים, מחשבות, אמונות ורגשות שמגבילים אותו ברגע זה. באמצעות השיטה ניתן לטפל בעצם בכל דבר, לא רק במחלות.יש הרבה אמונות שנוצרו אצל התינוק במהלך הריון, והן מאוד משפיעות עליו בבגרות. בכל תא ותא בגוף יש זיכרונות, אמונות, דפוסים שמשפיעים על חייו".

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

מחליפים אמונות ישנות

"הפגישה יכולה להתקיים בקליניקה או בטלפון או בסקייפ.הטיפול נמשך 45 דקות עד שעה ורבע" מסביר סלבה. "בעזרת המודעות אני סורק את הגוף שלו בצורה אינטואיטיבית כדי לזהות חסמים,רגשות, אמונות ודפוסים, ולאחר מכן אני מספר לו מה ראיתי, והמטופל מספר מה הוא רוצה לשנות בחייו. השלב הבא הוא שלב "החקירה" שבו מגיעים לשורש הבעיה. כשאנחנו מגיעים לשם ומבינים את הדפוס המגביל או האמונה המגבילה, אני, ברשות המטופל, מחליף את האמונה לאמונה מיטיבה. האמונה החדשה תאפשר לאדם ליצור דפוס התנהגות חדש".

דפוס התנהגות חדש? אני מתעקש לרדת לסוף דעתו של המאסטר. הוא מסביר את כוונתו: "אישה חסרת ביטחון שהולכת לדייט ואחרי דייט ראשון אומרים לה לא. אנחנו נחפש מאיפה התחיל ה"לא" הראשון, למה היא חסרת ביטחון, מהו הדפוס שגורם לגברים לנטוש אותה. אנחנו ניצור אמונות חדשות ונשלח אותה שוב לדייט. בדרך כלל שינוי אמונות מביא לשינוי התנהגות, ומכאן מגיע השינוי בתוצאות."
לפי סלבה, התוצאות בהתאם לאמונות של האנשים. יש אנשים שחווים מיד שינוי ויש כאלה שלוקח להם יותר זמן. "לרוב, אם האדם מוכן, זה קורה מהר." הוא קובע.

אילוסטרציה. ShutterStock
בודקים מדוע המטופלת חסרת ביטחון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"לכל אחד יש את הנשמה התאומה שלו"

בהתייחסות שלך לבחירות שלנו בחיים, אתה טוען שתשעים אחוז מהן נעשות בהשפעת התת מודע. איך לדעתך אפשר לשנות את זה והאם בכלל צריך?
"בתשעים אחוז מהזמן שולט בנו התת המודע. כלומר רק בעשרה אחוז מהזמן בחיים, אדם מבין למה הוא במקום שבו הוא נמצא. לכן אנשים לא מבינים איך אפשר לפתור סוגיות שונות. אני טוען שלא צריך לשנות שום דבר, אלא אם זה מפריע לך או חוסם אותך כרגע. אם האדם לא מקבל את מה שהוא רוצה, וחושק בדברים אחרים, אני ממליץ לו להגיע לטיפול ולהתחיל לשנות דברים."

כאדם שעוסק באהבה, האם אתה באמת מאמין במשפט ש"לכל סיר יש מכסה" ולכל אדם בעולם יש נפש תאומה שאיתה הוא אמור לחיות את חייו?
"אני מאמין שלכל בן אדם יש את הנשמה התואמת האחת שהיא הכי מתאימה לו, וזה מאוד חשוב, כי ההתאמה הזאת משפיעה על הרבה תהליכים פיזיולוגים, ביולוגיים ומציאותיים, כמו למשל בריאות הילד שיוולד לאותו זוג."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
לכל אחד יש את האחת שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה לא סוד שהישראלים הם עם מאוד ספקן. אנשים במקצועו של סלבה זוכים לא פעם לתגובות ציניות מהקהל הישראלי, והוא נתקל לא מעט באנשים סקפטיים שלא מאמינים ביכולתו לשנות את גורלם. איך הוא בכל זאת משכנע אותם שאפשר לחולל שינוי במצבם? "תטא הילינג הינה שיטה עמוקה שמצריכה אמונה באנרגיה בריאה." משיב סלבה. הסקפטיות מגיעה מתת המודע, לכן אנחנו נטפל קודם כל בסקפטיות. השינוי יכול לקרות אם האדם רוצה בו. אין דבר העומד בפני הרצון- רק האמונות."

לקראת סוף הראיון, אני, בחוצפה ישראלית, מעז לשאול את המאסטר על חיי האהבה הפרטיים שלו, ובאופן מפתיע גם זוכה לתשובה ישירה וכנה:
"כרגע אני רווק." משיב לי סלבה בחיוך. "אני יודע לאהוב ואני מחפש את האחת המתאימה ביותר עבורי. אני מאמין ברגש האהבה ובכיף שבו."

מירוסלב פרוימוביץ- מאסטר ובעל תואר למדעים בתטא הילינג, שיטה שמשנה חיים.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אין דבר העומד בפני הרצון- רק האמונות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully