וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנה הבאה נשכב על המרפסת

21.9.2014 / 8:24

רוצים סקס מתוק מדבש? קבלו חמש החלטות שאתם חייבים לקבל בשנה הקרובה

שנה עברית חדשה בפתח וזוהי הזדמנות מצוינת לפצוח במלאכת בניית התחלות חדשות שיהפכו את חייכם למקום קצת יותר נעים להימצא בו, ולמיניות שלכם לנסוק לגבהים של אותן ציפורים נודדות באותו שיר מפורסם של אהוד מנור. מה אתם צריכים לעשות? פשוט לקרוא את הכתבה הבאה ולהחליט שהפעם אתם גם לוקחים דבר אחד או שניים ממנה, ולא מתייחסים בביטול לדברים שיועלו כאן. זה הזמן להגיד "כן" למה שתמיד אמרתם "לא, עזבו שטויות, זה לא בשבילי". החיים קצרים. תראו איזה מהר חלפה לה עוד שנה. נצלו את השנה הבאה עלינו לטובה כדי להעז באומץ, לפרוץ גבולות מיותרים ולעשות לעצמכם טוב. שנה טובה, בריאה וסקסית לכולם!

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

לטפל בחלק הכי מבאס בגוף
כולנו מכירים את זה. אנחנו עומדים מול המראה עירומים, ושולחים יד מהססת אל עבר החלק שאנחנו הכי שונאים בגופנו. בהתחלה אנחנו מניחים עליו את היד ומנסים לדמיין ולבחון איך נראה בלעדיו. אחרי שאנחנו בטוחים שאנחנו מינימום אנג'לינה ג'ולי או בראד פיט כשזה נעלם מחיינו, אנחנו מתחילים לדחוס אותו בחוזקה בניסיון להעלימו במטה קסם. כשזה שב ובולט בחוצפה ובהתרסה, אנחנו מוצאים את עצמנו צובטים אותו בכעס מהול בתסכול וממשיכים הלאה בעצבות כללית אל שגרת חיינו. מהאלימות הפיזית שאתם נוקטים כלפי איברים סוררים בגופכם, אנחנו מבקשים כרגע להתעלם, ולהתמקד דווקא בדרך הנכונה וההגיונית יותר להתעמת מולם. זה הזמן להחליט שאתם פשוט נפטרים מהחלק הזה. בין אם זו בטן עגלגלה, ובין אם זה סנטר כפול – עשו את מה שצריך ואפשר לעשות כדי להעלימו. היום הרפואה האסטטית ומכוני הכושר מסוגלים לתת מענה הולם למגוון בעיות אסטטיות. אל תעבירו את זה ככה, ותמשיכו בבאסה. החליטו שאתם משנים, ועמדו בזה.

לחשוף את הסטייה הגדולה שלכם
זהו ללא ספק אחד הנושאים המביכים. הסטייה שלכם, שהיא בדרך כלל הרבה יותר חמורה מסתם חיבה מיוחדת לציצים ענקיים, עלולה להישאר בראשכם ולבכם במקום אפל וסגור ולא להתממש במשך שנים רבות, לעיתים חיים שלמים. למה זה קורה? כי אנחנו מתביישים לשתף בתשוקה לדבר מסוים מהחשש שהוא ייתפס בעיני הפרטנר שלנו כדבר דוחה, מאוס או בלתי ניתן למימוש מבחינתו. החשש הזה מוצדק, כי בהחלט עלול להיווצר מצב שבן זוגכם לא יאהב את הרעיון המוזר שלכם, אבל כאן דווקא שווה להסתכל על המצב בצורה רחבה יותר. אם אתם בטוחים באהבתו של בן זוגכם וסבורים שגם אם הוא ישיב בשלילה, הוא יעשה זאת בצורה שלא תגרום לכם להסתגר בחדר במשך חודשיים, לכו על זה בכל הכוח. תעלו את הנושא בסיטואציה שנראית לכם הכי נוחה מבחינתכם, שאלו אותו גם על הפנטזיה המלוכלכת שלו, בלי פחד, עם המון פתיחות וחשיבה חיובית. מי יודע, אולי שניכם עורגים לאותה סטייה?

אילוסטרציה. ShutterStock
אולי גם הפרטנר שלכם בעניין? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ללבוש את הבגד הסקסי שתמיד רציתם
אח, חלונות הראווה. אנחנו עוברים מולם, מתבוננים בפרטי לבוש נחשקים שמונחים על בובות מושלמות וחושבים לעצמנו "אין מצב שאנחנו נדחסים לתוך הדבר הסקסי הזה". ברוב המקרים הקביעה הזו לא מדויקת ויש בהחלט מקום לבדוק את האפשרות להיכנס לתוך הבד המרהיב שקרץ לכם ככה סתם, בהליכה תמימה באחד מרחובותיה של תל-אביב. גם אם לא נולדתם עם נתונים פיזיים דומים לאלה של מורן אטיאס או אנחל בונני, אתם עדיין יכולים להיכנס לתוך שמלה קצרצרה או גופיה קיצית דקיקה ואפילו להראות טוב בתוכן. ישנן גזרות רבות של בדים ועיצובים שונים ומשונים שיכולים לספק את הסחורה ולאפשר גם לאנשים שלא יצאו מתוך קטלוג אופנה ללבוש פריטים סקסיים ולהיראות בהם מעולה. תנסו. תתחילו בלהעז לקחת את הפריט ולפסוע אתו אל המלתחה, תצאו ממנה, תסתכלו בראי בלי חשיבה שכל העולם מסתכל וצוחק (כי זה ממש לא ככה), ותנסו להסתכל בצורה כמה שיותר אובייקטיבית על המראה הניבט מהמראה הארוכה. אהבתם? יופי. לא אהבתם? כמו שאמרנו, ישנם עוד דגמים רבים שיכולים דווקא כן למצוא חן בעינכם ולהחמיא לכם. אל תפסיקו לנסות.

לנסות משהו שאף פעם לא הסכמתם לנסות
אין כמעט בחורה שלא קיבלה בשלב כלשהו הצעת מין מגבר והגיבה באופן קשה לרעיון. מפרצופים שלא משאירים מקום לספק באשר לתשובה החדה והברורה (והשלילית!) בנושא, ועד מילים קשות שמשחירות לחלוטין את המטורף שחשב בכלל להעלות את הנושא לדיון. קווים אדומים יש לכל אחד ואחת מאיתנו, ולמען האמת טוב מאוד שכך, אבל לפעמים, ולו רק בשביל הריגוש ותחושת הסיפוק שבאה אחרי ניצחון של פחד או חשש ממשהו מסוים, שווה מאוד לחצות אותם. אם יש משהו מיני כזה שאת או אתה תמיד מסרבים בתוקף לעשות או לנסות, אנחנו חושבים שהשנה העברית החדשה העומדת בפתח היא הזדמנות מצוינת לשקול שוב את הדברים, ולהחליט להעז. צאו מהקופסה ומהתדמית שאתם בונים לעצמכם בתוך הראש. תאפשרו לגופכם ולנפשכם לחוות לשם חוויה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
עשו משהו שאף פעם לא ניסיתם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ללמוד מכוכבי הפורנו
ללמוד מכוכבי פורנו? "נו, באמת", אתם חושבים לעצמכם. הפעם הכותב באמת החליק על חלקת השכל האחרונה שעוד נשארה לו. בחשיבה קצרה ושטחית, כשאנחנו מסתכלים על כוכבי פורנו, אנחנו רואים לנגד עינינו אנשים שעושים סקס בשביל כסף, בלי בושה, בלי עקבות, בחשיפה מביכה, וזה בהחלט לא נראה לנו כמו משהו שאפשר ללמוד ממנו משהו. אבל אם מסתכלים על זה בצורה טיפה יותר מעמיקה, אפשר לראות ולמצוא בשחקנים הללו חופש שרובנו לא מיישמים בחדר המיטות הפרטי שלנו. אנחנו, בניגוד לכוכבת הפורנו ב"גונחות לוהטות7" לא אומרים מה שבא לנו בזמן הסקס, לא מבקשים בטבעיות ובקולניות סקסית שיבצעו בנו את מה שאנחנו משתוקקים שיבצעו בנו, אנחנו לא גאים בגופנו כמו אלברט השרברב השרירן, וחבל. תנו דרור לחשקים שלכם, הגידו את שעל חרמנותכם בקולי קולות, תהיו גאים בגופכם ואל תנסו להסתיר אותו בחושך או בחלקי שמיכה. אתם לא מבינים כמה טוב יפתח בפניכם ברגע שתחליטו להתיר את כל המחסומים המיותרים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

סייברסקס. ShutterStock
תלמדו מכוכבי הפורנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully