וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לדייט: לשנות סטאטוס

17.9.2014 / 9:41

לטל שפר נמאס מהפייסבוק עד שגילה כי אחת החברות שלו ברשת החברתית פנויה. האם הם יצעדו לעבר השקיעה או שזה ייגמר ב"אנפרנד?"

כבר די הרבה זמן שאני מרגיש שמיציתי את הפייסבוק: הנה עוד MEME שמופיע לי בפיד, הנה עוד ארוחת צהריים שצולמה עם פילטר נדוש, עוד מישהו מת, עוד הזמנה לאיוונט שאני לא טורח אפילו להסתכל מהו, בקיצור, אני בטוח שאתם מכירים את ההרגשה. אבל השבוע, השבוע הכל פתאום היה שונה, כי פתאום, ברפרוף אקראי, הופיע לי בפיד שנגה רווקה.

נגה למדה איתי בתיכון, וחוץ משלום שלום מזדמן במסדרון מדי פעם, אף פעם לא יצא לנו באמת לדבר כמו שצריך. אז נכון, על פניו מישהי שבאמצע החיים נפרדת מחבר שלה הוא דבר שבשגרה, אבל נגה וחבר שלה היו ביחד המון שנים. אני לא יודע כמה, אבל אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה היא העלתה לפייסבוק תמונה שלה כשהיא בלעדיו, ובכלל, מרוב השנים שהם היו יחד הייתי בטוח שהם היו נשואים. מסתבר שטעיתי.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

גבר גולש באינטרנט. ShutterStock
היא פנויה! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לכל אחד מאיתנו יש פנטזיה,לאו דווקא מינית, לא ממומשת, שבראש שלו הוא מריץ אותה שוב ושוב ומקווה שאולי, פעם, היא תצא לפועל ותתממש. הפנטזיה שלי הייתה תמיד נגה. אם יבקשו ממני לשים את האצבע על למה דווקא היא אני לא אצליח, אבל אני כן יודע ששום תחושה אף פעם, עוד מימי התיכון, לא השתוותה לתקווה שאולי אי פעם משהו יקרה בינינו. ועכשיו, כשנגה והחבר המיתולוגי שלה נפרדו, התקווה קיבלה צורה ממשית.

למרות שאנחנו חברי פייסבוק ותיקים, אני ונגה מעולם לא דיברנו מאז התיכון, ולא יכולתי לשלוח לה סתם ככה הודעה בצ'אט של הפייסבוק, ולכן החלטתי ללכת על טקטיקת ההודעה בטעות. אז הקלדתי משפט מטופש, וחיכיתי עד שיהיה לי אומץ ללחוץ אנטר ולשלוח לה את ההודעה.

זוג מתקלח. ShutterStock
נגה הייתה תמיד הפנטזיה שלי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אחרי רבע שעה של מחשבה, הצלחתי לנסח את המשפט המדהים "חחחחח, זה מעולה!", תוך ציפייה שנגה לא תבין במה מדובר, אני אגיד לה שהתבלבלתי והתכוונתי לשלוח את ההודעה לנגה אחרת מרשימת החברים שלי, וככה נתחיל לדבר. השעה הייתה בערך 1:20 בלילה, ואחרי שחיכיתי יותר משעה ונגה לא ענתה, הלכתי לישון מיואש ועם תחושת ויתור.

כשהתעוררתי בבוקר נכנסתי, כרגיל, לפייסבוק, וצלמית המעטפה נצנצה באדום בוהק. בידיים רועדות לחצתי עליה, ושמתי לגלות הודעה מנגה. כבר קיוויתי שהנה, המזימה שלי הצליחה ואני אצליח לייצר שיחה, אבל ההודעה שלה הייתה "מי זה?". בלי שלום, בלי מה נשמע, בלי לשאול מה מצחיק. סתם "מי זה?" עלוב ויבש. כתבתי לה שזה אני, טל שפר, שהיה איתה יחד בתיכון ושההודעה נשלחה אליה בטעות, כי התכוונתי לשלוח אותה לנגה אחרת מהרשימה שלי. הפעם היא ענתה מהר, וכתבה: "אה, היי טל! לא זיהיתי אותך בתמונה וגם לא זכרתי את השם שלך, אבל עכשיו כשאתה אומר אני נזכרת. מה שלומך?". באותו רגע תחושה חמימה החלה לעטוף אותי, והרגשתי שהקשר שלנו קורם עור וגידים. נגה אשכרה יודעת מי אני!

אילוסטרציה. ShutterStock
היא יודעת מי אני! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דיברנו המון. השיחה נמשכה ונמשכה, והרגשתי כל-כך טוב איתה שלא רציתי להפסיק אותה באמצע, אז התקשרתי לעבודה ואמרתי שלצערי לא אוכל להגיע היום כי צץ לי משהו בלתי צפוי, שזו האמת לאמיתה. לא הספקתי לנתק את השיחה עם הבוס שלי, ונגה אמרה שהיא חייבת לספר לי משהו. שאלתי אותה במה מדובר, והיא אמרה שקצת לא נעים לה כי היא שיקרה לי כשאמרה שהיא לא זכרה אותי, ושהיא רוצה שאני אדע שבתקופת התיכון היא הייתה ממש דלוקה עליי. חשוב להבין שמבחינתי לשמוע משהו כזה מנגה שווה ערך ללקבל סמס "ער?" מבר רפאלי, ושבאותו רגע היה לי קשה להקליד מרוב התרגשות.

גילוי הלב של נגה הסיר את כל המחסומים שהיו לי בלב, והחלטתי להתוודות בפניה על כל השנים שבהן היא הייתה הפנטזיה שלי. לקח לה כמה דקות לענות, אבל בסופן היא כתבה את ההודעה הבאה שהשאירה אותי פעור פה: "אתה מקסים, וזה די מרגש אותי לשמוע את זה לפני החתונה". הרגשתי כאילו בר רפאלי סימסה לי "ער? יופי, אז תמשיך לישון והלוואי שגם תמות בשינה".

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
הרגשתי כאילו בר רפאלי סיסמה לי. צילום: אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

"חתונה?! איזו חתונה?", ניסיתי להבין במה מדובר, אבל מקש האנטר שלי עוד לא הספיק להתקרר, ונגה כבר הנחיתה את הפצצה הבאה: "החתונה שלי ושל יוגב, לא קיבלת הזמנה? שלחתי לך איוונט בשבוע שעבר". "לא קיבלתי, אני חושב", כתבתי לה בחזרה, וכשהרגשתי שכבר אין לי מה להפסיד גם הוספתי: "אבל את ויוגב לא נפרדתם?".

אז לא, מסתבר שנגה ויוגב לא נפרדנו, ושכל עניין ה-Single היה סתם במסגרת מתיחה שהם עשו לחברים שלהם כדי להלחיץ אותם כמה זמן לפני החתונה. מסתבר גם שהעובדה שאני לא בודק מי הזמין אותי לאיזה איוונט התנקמה בי, כי אם רק הייתי בודק את זה, הייתי מגלה שהוזמנתי לחתונה של נגה הרבה לפני ששלחתי לה את ההודעה העלובה ההיא בצ'אט. מצד שני, היא יצאה יותר עלובה ממני, כי מי למען השם מזמין אנשים לחתונה שלו דרך איוונט בפייסבוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
בקרוב החתונה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הייתי מרחק לחיצה מלעשות לנגה Block, אבל לא לפני ששאלתי אותה למה היה לה דחוף לספר לי שהיא הייתה דלוקה עליי בתיכון, אם היא עומדת להתחתן עוד שניה. אחרי כמה דקות היא ענתה שהיא מצטערת, אבל החתונה הופכת אותה למאוד רגשנית וגורמת לה לפתיחות יתר, ובאותה נשימה גם הוסיפה שהיא מתנצלת על הטעות, ושהטל שהיא הייתה דלוקה עליו היה בכלל טל שפע ולא טל שפר. אמרתי לה שגם אני מתנצל, ושלנגה שהייתי דלוק עליה לא היה אלצהיימר והיא לא הייתה חסרת רגישות. ואז נגה עשתה לי Block. אלו הם חיי.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully