וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא, איזו קוגרית!

28.6.2015 / 9:05

מצד אחד נשים מבוגרות הן סקסיות יותר, ומצד שני המשפחה שלך תכעס. אז האם כדאי לצאת עם נשים מבוגרות ממך?

לרבים מאיתנו יש את הפנטזיה של לצאת עם אישה מבוגרת מאיתנו, חלקינו באמת עושים זאת בעוד שהשאר נשארים לפנטז . יש גברים שתמיד ייבחרו באישה מבוגרת על פני אישה צעירה ולעומת זאת יש כאלה שפשוט לא מבינים מה הקטע. לכן על מנת לפתור את הסוגייה אחת ולתמיד אספתי 4 סיבות בעד ונגד. אז בואו נתחיל.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
האם כדאי לצאת איתה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בעד:

סקסית יותר
נתחיל מהסיבה שמובנת מאליו לרוב הגברים שיוצאים עם נשים מבוגרות: נשים מבוגרות פשוט סקסיות יותר. לא ברור אם זה עניין של אגו או קטע של סמכות, אבל יש משהו מאוד סקסי באישה מבוגרת שמאותתת לך שהיא בעניין. אז נכון שהגוף עובר כל מיני תהליכים עם השנים, אבל היום יותר מתמיד נשים מבוגרות יכולות להראות לא פחות טוב מנשים צעירות (ותודה לד"ר קליין), וחוץ מזה, נשים מבוגרות פשוט יודעות איך להיתפס כנשיות וסקסיות יותר, לא ברור למה ואיך אבל הן פשוט עושות את זה. בנוסף בואו נודה באמת, מן הסתם שנשים מנוסות יותר מנוסות גם במיטה, הן למדו את כל הטריקים ואחרי פעם אחת איתן הבנות בגילכן יראו לכן כמו ילדות בגן.

שיח קולח יותר
אין מה לעשות, בני אדם נעשים אינטילגנטיים ומעניינים יותר עם השנים ולכן הפלא ופלא - שיחות עם נשים מבוגרות עשויות להיות מעניינות הרבה יותר, הרי אין דבר סקסי יותר מאישה אינטילגנטית ומנוסה שיכולה ללמד אותך דבר או שניים בחיים. למרות שכולנו יודעים כמה זה מעניין לשמוע מבת גילך שוב ושוב כמה שליטל זונה.

סקס. ShutterStock
הסקס שלכם יהיה טוב יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מעריכות יותר
בת זוג צעירה: "מה זה אתה מזמין קולה עם קרח? אני שונאת קרח! אנחנו צריכים להיפרד".
בת זוג מבוגרת: "מה זה תמונה שלך בוגד בי? שטויות לא נורא, אז מתי חתונה??"
כמובן שהבדיחה הזו של שחר חסון מוגזמת לחלוטין, אבל בכל זאת יש בה גרעין של אמת. נשים צעירות נוטות להיות קלות דעת בקשר לסיום מערכות יחסים. הן תמימות יותר ולא מבינות עדיין שזוגיות זו עבודה קשה ושאביר על סוס לבן נמצא רק באגדות. לעומת זאת נשים מבוגרות ידעו היטב לזהות את התכונות הטובות שלך מכיוון שהן עברו דבר או שניים בחיים, הן יודעות כמה זה קשה למצוא בחור חמוד ורציני עם כוונות טובות.

מודעות וישירות יותר
נשים מבוגרות יודעות טוב יותר מה הן רוצות ואם אתה מספיק בוגר כדי להתמודד עם זה זה יכול להיות דבר נהדר. בנוסף יש סבירות נמוכה יותר לקבל מהן "בולשיט" ומשחקים כי הן כבר פשוט לא במקום הזה (אלא אם כן אתה מחשיב משחקי תפקידים של מורה ותלמיד כמשחק).

אילוסטרציה. ShutterStock
בחורות צעירות יעשו לך סצנות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נגד

טאבו
אם אתה יוצא עם אישה שמשמעותית מבוגרת יותר ממך, אתה צריך להיות מוכן לזה שלא בטוח שהדבר יעבור בצורה חלקה אצל כולם. נתחיל בהורים, בעוד שאבא ישחרר לך איזה משפט בסגנון "איזה בן שפיץ יש לי", לא בטוח שאמא תגיב באותה הצורה. מצד שני כניראה שחברים שלך יסגדו לך ויסתכלו עלייך כסוג של גיבור.

מקומות שונים בחיים
בעוד שקודם לכן תיארתי את ניסיון החיים כמעלה, לא בטוח שזה תמיד יעבוד לטובתך, מכיוון שאיך שלא תהפכו את זה, אתם לא באותו הגיל וסביר להניח שאתם במקומות שונים בחיים. דבר שיכול לפגוע בדינמיקה ביניכם ומהר מאוד תגיעו למצב שלא תבינו למה בכלל נכנסתם לזה ("יש מסיבה מטורפת בבלוק היום את באה? "לא, היום זה ערב ברידג'"). אה כן ובהרבה מקרים תוסיפו לזה גרוש פלוס ילד או שניים (אמא זה האבא החדש שלנו?).

אילוסטרציה. ShutterStock
מה אמא תגיד? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מי שולט בקשר?
אם עד עכשיו הייתם רגילים להיות הצד שידו על העליונה בקשר, צפויה לכם הפעם חוויה קצת שונה. אין מה לעשות, אתה הצעיר, הפעור, חסר הניסיון, והיא הבוגרת. רוב הסיכויים שהיא אישה עצמאית שהשיגה דברים בחיים כשהדבר הכי גדול שאתה השגת היה ניצחון של 7-0 על מנצ'סטר במשחק פיפא.

העתיד
אה כן עוד דבר קטן. אז נכון, עכשיו הכל כיפי וקליל, אתה לא חושב יותר מידי מה יהיה עוד שנה או שנתיים, אבל נחש מה? כניראה שהיא כן (מישהו אמר פעמוני חתונה?) אם אתה רציני לגביה כדאי שתתחיל לחשוב אם אתה לא מבזבז לה את הזמן ואם אתה מוכן להתחייב למשהו רציני (ואני מתכוון למשהו רציני) כי אם אתה מתכוון להמשיך בקשר הזה כדאי שתתחיל להתאמן על החלפת חיתולים.

לחצו כאן לכתבות נוספות

חתן וכלה. ShutterStock
תתכונן להתחתן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
ג. אורדיבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully