וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה זה כל הסיפור: להתאחד מחדש

4.9.2014 / 8:37

הם היו זוג בשנות הנעורים שלהם אך החליטו להיפרד. כעבור 30 שנה נפגשו שוב והאהבה חזרה

"אחרי שישים שנים, גיליתי שלחיים יש מן טבע מוזר כזה, הם זוכרים את כל מה שחשוב לנו באמת ומכוונים אותנו לעברו. תמיד ידעתי שיש רגשות שהם מעבר להיגיון, אהבות שמחזיקות חיים שלמים, שנולדות מהבטן ומהנשמה ובכלל לא משנה לאן תפנה וכמה רחוק תברח, האמת תערוב לך בפינה, תחכה לרגע המתאים, גם אם באיחור של עשרות שנים, כמו במקרה שלי- כשהאהבה הראשונה חזרה לחיי אחרי 30 שנים".
ככה התחיל המייל המרגש ששלחה לי שרה, בו חשפה את סיפור אהבתה מאז ועד ומעכשיו.

לפגישה איתה אני מחכה בקוצר רוח, מרגשת אותי המחשבה שהגבר הראשון שאהבה, הגבר איתו חייתה שמונה שנים כשהיית בחורה צעירה, הפך להיות שוב אהובה. מעניין אותי איך זה מרגיש אחרי כל כך הרבה שנים ושינויים להיות עם איש שאולי זוכר אותך כל כך אחרת.

זוג מבוגר. ShutterStock
האהבה הראשונה חזרה לחיי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא יושבת מולי בשמלה פרחונית וארוכה ומחייכת. שרה אישה מרשימה, שיער ראשה אדמוני ונודפת ממנה מן אנרגיה כזו שבלי מילים מספרת כמה טוב לה, כמה היא שבעת רצון ומאושרת בחלקה.

כשהיתה בת עשרים הכירה את אודי וכבר בפגישה הראשונה היה לה ברור שזה הולך להיות רומן ארוך וסוער, סיפור אהבה שישנה את חייה, היה לה ברור שהאיש הזר הזה, בעל המראה המחוספס, יהיה הגבר שהיא תאהב כמו שלא אהבה מעולם וכך קרה. "יד הגורל, או נבואה שמגשימה את עצמה", היא אומרת,
"מי יודע ולמי בכלל אכפת, אודי היה כל מה שחלמתי וסיפור האהבה שלנו היה הדבר הכי טוב שקרה לי עד אז.

אחרי שבועיים בקושי כבר עברתי לגור איתו במושב שלו, שנה אחרי שכרנו את הדירה הראשונה שלנו, היינו זוג פשוט מאוהב, כמעט שמונה שנים אהבנו בעוצמות משוגעות, מוזר שהצלחנו לשמור על רמה גבוהה כל כך של אהבה", היא מהרהרת, "אולי זה קרה בגלל שלא היינו חברים, זה בטח נשמע מוזר, כשכולם מקדשים כל כך את ערך החברות ואומרים שהיא הבסיס לאהבה, אבל אנחנו קודם כל ובעיקר, היינו בני זוג. זה התבטא בדברים הקטנים ביותר, בטקסי אהבה שקיימנו באדיקות, בחיזורים ובמחוות רומנטיות שליווי כל דבר שעשינו. היינו שני ילדים שחיו בתוך חלום, קצת עבדנו, הרבה טיילנו, לא התחייבנו לכלום חוץ מלאהבה שלנו, להתחתן בכלל לא עלה על הפרק, כי לא היתה סיבה וילדים עוד לא עניינו אותנו.

כשהיינו בערך בני עשרים ושמונה אודי החליט שהוא נוסע ללמוד בחו"ל, אני נרשמתי ללימודי משחק בארץ, היה לשנינו ברור שכל אחד ימשיך עם החלום שלו ולא יוותר, עוד הצלחנו לשמור על קשר כמה חודשים, קצת מכתבים, הרבה טלפונים. אבל אז הכרתי את מיקי, שלימים הפך לבעלי ולאט ובלי כאב, הקשר שלנו ניתק לגמרי והפך לזכרון של זוגיות חופשיה ומיוחדת, אהבה מימים רחוקים, לפני שבאמת התחילו החיים".

זוג פרידה. ShutterStock
הקשר שלנו ניתק לגמרי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא מכה בכף ידה על השולחן, "עכשיו אנחנו קופצות בזמן", היא אומרת, "שלושים שנה קדימה, אני אמא לשני בנים גדולים, כבר אלמנה, יש לי בית משלי, חברים, ובכלל, חיים לא רעים.
יום שישי בצהריים, אני יושבת עם חברה לקפה כשלמולי עובר לו גבר יפהייפה, ואני לא סתם אומרת את זה", היא מנהנהנת בראשה ומחייכת "אודי הוא מסוג הגברים שהשתבחו עם השנים. אז אני כמובן מסתכלת, פוזלת בעדינות ופתאום קולטת שזה הוא, האהבה הגדולה שלי, האודי שלי מפעם.
כל כך התרגשתי שהלב שלי פשוט שכח לפעום, אני לא זוכרת כמעט כלום מהדקות האלה, רק שזינקתי מהכסא, התנפלתי עליו ונפלתי בין זרועותיו" היא מסמיקה.

אודי התעשת מהר, הבין ברגע מי זו האישה המשוגעת שנחתה לתוכו וחיבק אותי דקות ארוכות, וככה עמדנו לנו שלובים זה בזו, מרוגשים והמומים, לא מאמינים שאחרי שלושים שנים בהן לא נפגשנו ולא דיברנו אנחנו כאן ,חבוקים באמצע רחוב.
את אותו היום המשכנו יחד. ים, מסעדה, מחליפים מילים וחוויות, מחליקים זו לחיוו של זה בטבעיות מופלאה כאילו מעולם לא נפרדנו, בער לנו להספיק ולדעת, לספר את כל מה שלא ידענו, להקשיב. השתוקקתי להכיר מחדש את האדם שפעם כל כך אהבתי.

גם עכשיו, כמעט שנתיים מאותו היום בו נפגשנו, אנחנו עוד משלימים פערים, עוד מספרים ומתעדכנים, כל כך הרבה שנים חיינו בנפרד, כל כך הרבה דברים להשלים. יש אהבות של פעם בחיים ואולי הן בכלל אהבות שמלוות אותנו גלגולים שלמים".

זוג זקנים מבוגרים. ShutterStock
יש אהבות של פעם בחיים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אני מביטה בה והיא זוהרת מאושר, "טוב לכם יותר עכשיו?" אני שואלת שאלה כמעט רטורית.
"טוב לי כמו שזכרתי, כי למרות הכל, זה אנחנו. אודי הוא אותו האיש שאהבתי, האודי שזכרתי, רק חכם ומנוסה יותר, רווי חוויות ומלא נסיון. וודאי שקצת השתננו, החלומות הגדולים כבר מאחורינו, עכשיו טוב לי בצורה שלווה, בלי דרמות ובלי לחיות על הקצה, טוב לי באופן ממלא ומכיל. עכשיו יש לנו את כל הזמן שבעולם ואנחנו נטולי דאגות. השוני היחיד הוא העובדה ששנינו כבר חצי זקנים, שמחיים ימים נשכחים וחווים שוב עלומים משותפים". היא אומרת וקורצת. "אני בת 60 ומאוהבת כמו ילדה בת 20".

שחר הדר היא כותבת נאומים, הספדים ותוכן אישי. אם גם אתם רוצים לשתף את סיפור האהבה שלכם, שלחו לשחר מייל-
textora@gmail.com

מבוגרים על הדשא. ShutterStock
בת שישים ומאוהבת כמו בת עשרים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully