וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תחגגו את ט"ו באב?

4.8.2014 / 8:52

הזוג הדביק, האדיש וזה שצריך להיפרד- כך כל הזוגות צפויים לחגוג את יום האהבה הישראלי

כמידי שנה, מגיע לו אותו החג עם הניחוח של הורדים והתחושה הדביקה באצבעות, הלוא הוא חג האהבה, או בשמו העברי, ט"ו באב. כמו כל שנה, כמיטב המסורת (לא זו שהתירה לשבט בנימין לחטוף נשים ביום הזה), זוגות מכל רחבי הארץ מציינים את יום האהבה אותו בכל מיני דרכים שונות ומגוונות. כל זוג הוא עולם ומלואו ולכל אחד מהם שפה משלו ודרך משלו לחגוג. ולכן, החלטנו ברוח החג למפות עבורכם את סוגי הזוגיות העיקריים ומה הם צפויים לעשות ביום האהבה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

הזוג האדיש
מי הזוג המאושר: במקרה הזה שני בני הזוג לא מרגישים שום צורך מיוחד להצטרף לחגיגות ויתרה מכך הם לרוב סולדים עמוקות מאלו שכן חוגגים את יום האהבה. לבבות משוקולד מזמן עושים להם בחילה והם במרחק דובי פרוותי אחד עם לב מלוותר על התקווה לאנושות באופן כללי. לכן מבחינתם יום האהבה זה עוד יום בלוח השנה, רק שביום הזה חנויות הפרחים עושות קופה.
איך יחגגו: ילכו לישון מוקדם אחרי שיראו חדשות במיטה בפיג'מות הכי לא סקסיות שלהם.

הזוג הדביק
מי הזוג המאושר: לעומת הפארטי-פופרים מלמעלה, מאמי ומאמי דווקא מאוד אוהבים את ט"ו באב. בדיוק כמו שהם הכי אוהבים להיות מאמי ומאמי. אז מה זה אומר להיות מאמי ומאמי? זה אומר להתחבק הרבה, להתנשק, להגיד כמה שהם אוהבים אחד את השנייה ומה בדיוק הם אוהבים בפרוטרוט, לדבר בקול של ילד בן חמש שצריך ללכת לשירותים ובעיקר ליצור תחושת בחילה אצל כל הסובבים אותם.
איך יחגגו: כמובן שהזוג הזה יקח את ההזדמנות המדהימה הזו להצהיר על האהבה שלו קבל עם ועדה ויחבק אותה בשתי ידיים דביקות באמצעות חגיגת אינסופית שתתחיל כבר מהבוקר ואולי אפילו תצדיק לקיחת יום חופש מהעבודה. יש לשער שהם יתחילו בארוחת בוקר מיוחדת, יסעו לטייל איפושהו במהלך היום ובערב יאכלו לאור נרות, כינורות, פרחים ודובונים.

אילוסטרציה. ShutterStock
עבור הזוג הדביק ט"ו באב הוא היום החשוב בשנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הזוג הסביר
מי הזוג המאושר: אין מה להכביר פה במילים, הזוג הסביר זה אותו הזוג הממוצע שכולנו מכירים ואוהבים. אותו זוג רגיל בלי שטיקים מיוחדים או סממן ייחודי. הם בסדר כאלה, רגילים. לא מציקים, לא מעיקים ותמיד סבבה עם כולם וכולם סבבה איתם.
איך יחגגו: הם יציינו את היום הזה, איכשהו, אם יסתדר להם, בצורה אקראית ולא מזיקה, כמו דרינק בפאב למטה או ארוחת ערב קלילה.

זוג הצומי
מי הזוג המאושר: מדובר בדרך כלל בזוג נוצץ. עד כמה נוצץ אתם שואלים? עד כדי כך שבא לכם לתקוע מזלג בעין כל פעם שאתם נתקלים בהם ומסתנוורים למוות. אז כן, זהו הזוג שמקדיש חשיבות תהומית לאותם הדברים החיצוניים שרובנו מייחסים להם חשיבות שולית בחיים הזוגייים שלנו או בכלל. הם אלה שיוצאים למקומות הכי שווים ונחשבים, הם לובשים רק מותגים ויש לשער שאם הם יחליטו לאמץ כלב ביחד הם בטח יקנו איזה פאג סיני נדיר שגדל רק בערבות אוסטרליה. ואם חשבתם שפה זה נגמר, אז פה זה רק מתחיל כי החלק הכי חשוב בכל הסיפור הזה הוא כמובן התיעוד. כלומר, אין משהו שיותר חשוב לזוג כזה מאשר שכל העולם ידע כמה החיים שלהם נפלאים, והרשתות החברתיות הן הבמה האידאלית בשבילם. לכן הם בדרך כלל מנצלים אותן עד תום עם שלל תמונות ותיוגים נוצצים.
איך יחגגו: אז כמו שאתם יכולים לדמיין לעצמכם, הם יחגגו בגדול, אולי באיזו מסעדה מפוארת שזה בלתי אפשרי להזמין אליה מקום או בכל מקום אקסקלוסיבי אחר. אבל איפה שזה לא יהיה המקום הפלצני שהם יהיו בו, הם כבר ידאגו שכולם ידעו שהם שם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
יעשו צ'ק אין במסעדה הכי יקרה שיש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הזוג שצריך להיפרד
מי הזוג (הלא) המאושר: היא מגלגלת עיניים כל פעם שהוא מספר בדיחה, הוא מתלונן עליה בכל הזדמנות שיש לו וביחד הם נראים ביחד כמו קלישאה שחוקה של זוג נשוי וכושל. באופן כללי לא ברור מה הם עושים ביחד, אולי הם ביחד מהרגל, אולי הם פוחדים להיות לבד ואולי בדרך מעוותת כלשהי ככה הם אוהבים. אבל לא משנה מה תהיה הסיבה לחיבור המוזר הזה, אין חג יותר מתאים מחג האהבה בשביל להמחיש עד כמה הזוגיות שלהם במשבר.
איך יחגגו: סביר להניח שהם ימצאו משהו לריב עליו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

זוג רב. ShutterStock
גם ביום האהבה הם יריבו. ליום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully